jaha....

När ska man bli trött ?! 

Tänker nog för mkt på allt å speciellt att jag måste bita mig i tungan

AJ AJ AJ !!

Jaa inte bokstavligt talat nu utan tänka på vad jag säger å gör...

 

KL är 01.40 å jag är inte ett dugg trött 

tankarna surrar runt å det är tyst i bygget för tyst för att vara freda 

hrm skumt har alla somnat tidigt ?!

eller dem har mysig hemmakväll eller har dem gått iväg

så att dem snart kommer tillbaka å lever dj-el ?! 

Det enda ljud jag hör är från datorn å från TVn

som bara står igånga till ingen nytta

inte ens grannen spolar vatten som hon ALLTID annars gör

stup i kvarten natten igenom

Funderar på att plocka ner stjärnan jag har hängandes i fönstret.....

ska jag ta det nu eller imorn ?! 

HRMM svår fråga eller igentligen inte men ändå....

Nej den får allt hänga till imorn iaf så har jag nått att se fram emot 

HAHA !! OJ vilket liv man har HAHA !!

vad säger ni ?! ni som läser min blogg en massa men aldrig kommenterar 

VARFÖR inte skriva en kommentar å berätta......

Eller nej strunta i det för kan jag inte se var det kommer ifrån

godkänner jag ändå inte den OM den inte är snäll då förståss

å oftast är  det bara tramsiga inlägg som man inte kan spåra så 

varför lägga energi 

känns nog som jag ska försöka sova nu verkar mest bli trasligt slöddrigt 

å mest förvirrande skriverier nu.....

Finns ingen poäng i vad jag skriver det säger ZZZzzz i huvudet på mig nu 

HAHA !!

 

Nää bäst å lägga mig tillrätta natti natti 

Take care


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0