i väntas tider

sitter jag här å inbillar mig att ett samtal från telnor anton ska komma....

vill bara få bort det förbanade abonnemanget som blivit total FEL !!!

är duktigt irreterad att det finns människor som lurar en

bara för att få som man själv vill 

GRRR !!!

 

Nää lite omändringar i lgh med mina nya möbler

så ska väl jag oxå bli på gott humör

å Ems du ska få detaljer men inte än......

den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge eller är det alltid kanske :P

 

Take care


lämna ett avtryck
Postat av: pelle

Jag hatar att bli lurad eller fått för lite information. Därför ställer jag en siljard frågor när det kommer till sådant där ;D haha.

2009-01-05 @ 16:09:39
URL: http://pellespersonliga.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0