första

inlägget på det nya året.....

 

Å inge skoj å skriva....hrmm vilken bra början på det nya året.....

 

2009 får väl hoppas på att detta år blir bättre än förra året

å dem åren som kom innan dess

har faktiskt skaffat mig ett nyårslöfte å jag vet att jag kommer att hålla det

för jag har hållt alla mina andra löften så varför skulle detta löfte gå i stöpet ?! 

MEN jag berättar inte vad för som jag har haft hela förra året - en massa OTUR -

så skulle det ju inte förvåna mig om detta oxå bara faller

å jag får OTUR detta året med

jag säger inget fören jag ser att det det funkar ordentligt.....

kan väl ge en liten ledtråd.....började bra :P 

Emelie du kan kanske räkna ut lite eftersom vi messa igårkväll

det blev inte som jag skrev om man säger så :P

 

det är VÄNNER maraton på kanal

å då vet ni vad jag ska göra...

 

Take care


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0