Du förgyllde min dag =)

Blev glatt överraskad när jag loggade in på min blogg

Har fått en award av den söta Louise TACK underbara du !!

 

 

 

Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:


- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

skickar den till

 

Emelie 

Annika 

Johanna

E 

 

 

ha en fortsatt skön sönda !! 


lämna ett avtryck
Postat av: E

Givetvis så tänker jag på dig angående awarden i mitt inlägg,diggar din blogg ju :D ;D Ha en riktigt bra dag.

2009-01-19 @ 06:24:06
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: louise- en dalkulla

vad bra att ja förgyllde din dag! :D

sånt tycker ja om ju :)

men du har ju gett mej sånt, då va ja ju tvungen o ge dig! :D

o dessutom tycker ja att din blogg är så himla bra o läsa! :D:D



ha en toppen måndag sötnos!

2009-01-19 @ 10:10:12
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0