blev kidnappad...

jess så var det igår men det var RIKTIGT TREVLIG kidnappning :P

var meningen att jag skulle åka till krstd men hamnade ist i helsingör 

för mina kära vänner E å U kom å hämtade mig i hlm å så begav vi oss mot

danskeland =) SÅÅÅ underbart TREVLIGT !!

Affärerna hade hunnit stänga när vi kom fram men det strunta vi i

för det var skoj å bara strosa

Det blev godis på båten å lite dricka å när det var dags att åka hem

somna jag självklart i den märkligaste ställningen

så ont i nacke fick man men men HAHA !!

Väl tillbaka i sverige hängde jag med dem hem å det blev pizza ala EMU !!

God fast osten kunde dem bytat ut....

vi spelade kort å jag förlora men jag var lika glad för det :P 

E följde mig till tåget å missade det med 5 minuter så det blev att vänta

ca 25-30 minuter på nästa men det gjorde inget

vi satt å prata om allt å ingenting =)

TACK för en super TREVLIG dag å kväll !! 

 


lämna ett avtryck
Postat av: louise

ååå, men de va tråkigt o höra sötnos :( Aldrig roligt när de knakar i förhållanden, har ni varit ihop länge?



åå vilken mysig dag du verkade haft igår :)

2009-01-11 @ 11:53:44
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0