årets första

resa blir till IKEA med emelie så SKOJ !!

Känner mig lite si å så i kropp å huvud var ju uppe med tuppen

eller nja inte riktigt men ändå

å det har jag ju inte vatt på ett tag å sen att det inte blev mkt sömn

mellan freda å lörda heller

gör ju inte saken bättre MEN jag vaknar snart :P

Nu är kl halv 10 å vid 10 kommer snyggingen =)

sen bär det av mot IKEA å vilket IKEA blir det jag ska guida ut ur hlm 

hrmmmm.....det är typ nästan lika långt till hbg som till älmhult  

eller kanske inte riktigt

2 mil längre till hbg iofs det är ju en bit ändå då blir det nog Älmhult 

får prata med E å se vilket hon helst vill till =)

Nähää får väl göra mig helt klar nu hon kommer ju snart !! TREVLIGT !!

Vi hörs senare

 

Take care


lämna ett avtryck
Postat av: Elisabeth

Tack för att du var med i omröstnigen...nu är det klart vem som är vinnaren :)

2009-01-04 @ 12:34:32
URL: http://tvgodis.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0