andra

inlägget för år 2009

 

Imorn har MQ rea - TREVLIGT !!

För silvermedlemmar börjar rean redan kl 8 - 10 - NAJS !!

Så jag kommer vara där å E kommer en sväng oxå TREVLIGT !!

 

Vad har då hänt idag då ?! 

Jag har kollat VÄNNERkanal 5 dem har haft maraton

med säsong 10 å nu är dem inne på näst sista avsnittet =) 

Bara ÄLSKAR den serien !!

TVÄTTAR gör jag oxå nu mellan 17 - 21

Letat efter några papper om min dator å så men eftersom jag inte har nån koll

på var jag lägger grejor så har jag typ vänt upp å ner på hela lgh

men oxå ställt igjordning allt så nu är det snyggt igen :P

 

NÄÄ tillbaka till VÄNNER !!

 

Take care 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0