2 januari 2009

Vad har jag då hittat på denna freda ?! 

Första fredan på det nya året....

Jag har :

  • Vikt all tvätt som låg i soffan
  • Varit på MQ rean å hittat två ursnygga klänningar å en kofta =) 
  • Umgåtts med Annelie å gått en sväng på stan igen :P 

TREVLIGT TREVLIGT !!

Köpte ett snyggt linne till A på Lindex å hon blev GLAD som alltid =) 

Har pratat med E i luren eftersom hon är vrål förkyld - KRYA PÅ DIG gumman !!

så det blev ingen träff idag så det blev en stund i luren ist TREVLIGT det med =) 

 

Mina fynd på MQ rean : 

 

 

Nu ska jag titta lite på TV 

Take care 


lämna ett avtryck
Postat av: johanna

Fina =)

2009-01-02 @ 19:53:11
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0