19 januari 2009

nu har jag försökt en himskans massa

nu lägger jag ner det orka lägga energi på det !!

Varför försöka när man inte får nån feedback ?!

 

Träffa S idag å hon hade träffat Js lillebror

å hon berätta att J å flickvännen hade flyttat ihop 

ops !! sa jag bara, vad mer ska man säga ?!

 

måndan har sett ut som så 

jobb till kl 15.00 därefter en skönpromenad mot hemmet 

i sällskap med A TREVLIGT !!

Sen en fika med S på Bjärnors även det TREVLIGT !!

Några samtal med E P A  HAHA insåg just vad deras bokstäver blev HAHA !!

Sen lite plock i lgh å nu väntar jag på att luren ska ringa =)

 

Nu ska jag bara ta det lugna före stormen :P

 

Ha en fortsatt bra månda

å hoppas resten av veckan blir lika bra =) 

 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0