skärpning mäd :P

jaha då är man dålig på bloggandet igen...

men vad gör det har ju faktiskt ett liv

så jag hänger ju inte bara framför datan precis.....

JAAA man kan ha ett liv ändå

MEN jag har inte tid när mitt liv leker som det gör...

 

Har inte gjort så mkt denna veckan precis bara softat !!

Har träffat T å the kids - käkade ris med köttfärssås gjord av vildsvin - GOTT !!

träffat L&J å kids 

Å idag har jag varit hos P å the kids - käkade mos å köttbullar - GOTT !!

imorn ska jag träffa A å så ska det fikas med K å F

TREVLIGT !! TREVLIGT !! TREVLIGT !!

på lörda ska det jobbas men bara halv dag för sen är det kalas 

sönda ska jag bra ta det lugnt eller ja jag ska tvätta

men annars är det bara att softa =)

 

I lördas hamnade jag på klubb25

med nicklas andreas marie anette marie anna marie marianne linda å jörgen

(ja det ska vara 3 marie så jag har inte skrivit för många :P)

hur TREVLIGT som helst !! 

Käkade buffé å sen vidare ner på diskot 

fick nog höra sämsta raggningsrepliken någonsin HAHA !!

Kom fram en kille som druckit några droppar för mkt förmodar jag

å så säger han

- du fjällan min räkning är där borta

å så ranglar han iväg efter att jag sagt till honom att gå å betala den då HAHA !!

 

 

Nu ska jag inta sängen å kolla dumburkens erbjudande

innan det är dags att sussa kudden =)

 

Take care 


lämna ett avtryck
Postat av: Emelie

mmm han som jag köpte de till förtjänar inte de. jag har nu försökt men han kan inte bara släppa o gå vidare utan vill endast sura men men de e hans förlust nu=).

vi kanske kan ses på fredag efter att jag gått i skolan. kan inte lova nåt men vi kan ju se=9

kramis

2009-02-04 @ 20:55:12
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0