onsda

har pratat med GK å jag ligger överst på listan gött säger jag bara !!!

Igår blev det en sväng på stan med H - trevligt !!

sen blev det korvstroganoff å ris till midda - GOTT !! 

H är minsann en riktigt duktig kock :D 

Sen var jag på kvantum å handla

skönt att kunna gå där i lugn å ro efter kl nio

å veta att jag inte behöver stressa runt 

idag kommer AE å hämtar lite filmer :) 

skrattade hjärtligt igår när jag förstod vem hennes pojkvän var 

haha min kusins lillebror :P HAHA !! 

världen är liten :D

SKOJ för henne å för honom att dem hittat varandra :D 

 

Nu idag på förmiddan var jag borta på mitt gamla jobb å hälsa på lite 

hade en nyckel kvar som jag lämna....

sen har jag inte gjort så mkt mer ska laga mat nu tänkte jag 

vet inte riktigt vad bara.....hrm.....pasta å lite kylling kanske ?!

hrm nja får se vad det blir :D

 

Nää vi får höras senare har ju mkt annat för mig om dagarna nu för tiden :P

Im so happy 

Du är i mina tankar !!

 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0