lursjön

då var man med H å kids i lursjön idag härligt

klarblå himmel inte ett moln så långt ögat kunde nå 

MEN kallt i vattnet tyvärr eller iaf tyckte jag det badkruka som jag är :P

sen blev det hem å lagade midda å så somnade vi på soffan :S 

HAHA !! 

 

Nu ska jag kolla på american pie -  the wedding :P 

 

ha det gott alla goa bloggare 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej hej!

Nej du... vi fick cirka 10 kantareller bara. Massa folk i skogen. Bland annat min far som va nyfiken på Mathias. Så nu har dom oxå träffats. =)

M har precis åkt och ja o lillan sitter här o myser i soffan innan dagis.

Kram på daj vännen min!

2009-08-21 @ 08:16:41
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0