zzz

något trött så jag höll på att somna på tåget hem ZZzz

MEN nu ligger jag i sängen å pigg som tuppen kl 4 :P

Har haft en toppen dag

TACK underbara gumman för en underbar dag å kväll :D

god mat å bra film på det å lite lala så gör det kvällen :)

 

Nu ska jag sova bort huvudvärken jag fått

å imorn bär det förhoppningsvis av på nya äventyr :D


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

Godmorgon vännen!

men vilken mysig kväll ni verkade ha igår, o ännu bättre kanske den blir idag? :)

Hur går de med din dejt då? Blivit något mer?



helgen blir de nog mys med familjen, samt med killen ikväll :) han har sin dotter på dagarna så då får ja klara mej utan han:(



Ha de bra!

kram

2009-04-18 @ 09:49:54
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Petra

Ha ha ja lala gör allt LEr



Kramar

2009-04-18 @ 10:38:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0