torsdakväll

Vad har jag då hittat på idag ?!

Jobbade mellan kvart i åtta å halv två

som nämnt tidigare idag....

Därefter blev det en stund i den underbara solen mitt i centrum

KL. 17.00 började jag tvätta

å samtidigt började tankarna snurra 

men men jag överlever, jag är stark

eller nää madeleine ljug inte gör dig själv 

nått stark är jag inte

däremot en överlevare med tanke på mängden man gått igenom på kort tid

skullle helst av allt bara vilja skriva av mig om allt jag gått igenom

MEN NEJ - ABSOLUT INTE HÄR !!

Sen vill jag väl inte vräcka ur mig allt bara så där heller 

har ju gjort misstag å pratat med människor jag trott att jag kunnat lita på 

å just den jag tänker på är en gammal arbetskamrat till mig :(

 

MEN MEN nu ska jag ner i tvätten igen

har 45 minuter kvar  av tiden :)

 

Ha en bra PÅSK 


lämna ett avtryck
Postat av: Stephanie

Söt blogg

2009-04-09 @ 21:42:40
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Petra

Men vännen. DU vet att du kan prata med mig. Somsagt ring eller smsa när du vill. jag finns här för dig.



Ja jag hoppas att hon blir glad.

KRamar

2009-04-09 @ 22:34:40
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0