påskafton var det ja

Hur många firar påskafton lika mkt som julafton ?!

 

Jag somnade ungefär vid halv 5 imorse

å det kändes i kropp å huvud när jag vaknade vid 8

Varför ska man ha dessa dumma perioder

eller rättare sagt mardrömmar å tankar å funderingar ?!

Jaja jag får väl leva med det oxå som allt annat.....

SUCK !!

 

Påskafton var det ja 

å vad händer denna dagen ?

Jag hoppas ju att solen håller i sig idag

å just nu är graderna uppe i 10 

 

Så blir det väl djupadal å en parkbänk å jag :) 

HAHA !!

 

Nää ska kolla klart på miami inc 

Ami :P behöver jag skriva mer ?! 

mumma 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

LÅter mysigt ju! Jo frukosten va allt mysig! =)

HA en underbar påskafton eller ja lördag ;)



kramar

2009-04-11 @ 11:03:25
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Va skönt att ligga kvar än DE E LYX! Kram

2009-04-11 @ 11:18:01
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0