nu såå

kommer solen fram !!

molnigt fortfarande men lite blått här å var å så lyser solen fint !!

det skulle asså ta hela dan för solen å hitta hit :P

 

måste ju berätta en sak oxå 

Har hittat mig en ny vän

å är glad att jag gjort det 

hon verkar vara en helt varmhjärtad å go tjej 

å jag  hoppas att vi kommer bli

riktigt bra vänner !!

När du läser detta hoppas jag att du förstår att det är just DIG jag menar :)

KRAMAR till dig 

 

JUST NU : lyssnar jag på when it comes to you med Elin Sigvardsson

från AHs blogg 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Du e go du. Jaså du kallas nallen? Ja då e de ju väldigt passande. Nu e jag ny duchad o redo för min Man! Ha ha . Men de tar allt några timmar till innan han kommer hit.

Kramar

2009-04-05 @ 16:38:54
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0