jess så ligger det till

Ja igår efter föreläsningen så var det sängen för min del var jätte trött 

å är fortfarande trött satt för hundan på jobbet å nicka till :S

 

Riktigt trevlig föreläsning helt klart

den började 7 å slutade mellan kvart över 9 å halv 10

så den varade ju en stund :P

 

Idag har jag jobbat kort dag å det var ju skönt eftersom jag nämnt ovan 

att jag nickade till ZZzzz

men men antingen för lite att göra eller var barnen ovanligt tysta å snälla 

bara att välja själva :P

 

Har pratat med G å jag "ligger" på hennes bord så inom en månad så är det klart 

JIIPPIII !! säger jag bara :D

Om jag nu har tillräckligt med tur då vill säga......

Men jag håller tummarna å hoppas andra oxå gör det :)

 

Nu ska jag kolla in andra avenyn missa ju det igår pga av föreläsningen :S


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0