gårdagen

Hade nog den bästa lördan på länge igår :D

 

Vaknade med huvudvärk den ville absolut inte släppa 

men jag är ju van så jag gick med huvudvärk hela långa dan å även kvällen

fast jag var lika glad för det :D

Det blev lite mat på grafitti med P D på dan

å sen senare blev det sällskapsspel med P D M L

Å det var ett brädspel där man skulle bygga hus å vägar å vinna poäng 

å jag var riktigt skeptisk till detta spel men GUD vad KUL det var !!

sen käkade vi gyros på 3 kr - GOTT !! 

TACK P D M L för en riktigt trevlig kväll 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Daniel

Det var inte Graffiti vi käkade på utan trendi :-S

Tack för en trevlig spel kväll.

2009-04-20 @ 01:17:26
Postat av: Petra

ha ha ja de e sant. de har ja inte reagerat på heller. de va ju trendi.

kram

2009-04-20 @ 17:59:36
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0