v 43

"Tystnad...en dörr som stängs långsamt 

Tystand...en telefon ringer men ingen svarar 

Tystnad..."

 

 

 

VECKA 43 
MÅNDA - Hemma från jobbet är dålig....BLÄÄ
TISDA - Förhoppningsvis jobba får se hur det blir
ONSDA - JOBBA !! Helt klart ska inte vara hemma för länge
TORSDA - Jobba som vanligt =)
FREDA - Jobba extra...STÄNGER så halv 7 kommer jag nog därifrån
LÖRDA - Då åker jag å Johanna till mor å far å så blir det MALMÖ på kvällen - TREVLIGT !!
SÖNDA - Åker hem från mor å far - TACK för en TREVLIG HELG !!
Hur kan jag veta att helgen blir TREVLIG när veckan precis har börjat ??! 
JOO den är med miss J å då är den ALLTID TREVLIG !!

 

 

Ha D

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Haha jaaaa precis!!! du och jag =)

2008-10-20 @ 18:54:30
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0