underbara töser

Hade riktigt riktigt skoj igår !!

Självklart ska man fira bästa vännens födelsedag med att käka midda

liten tradition nu kan jag tycka hihi !! Så vilka käkade då ? det blev

emme jag å födelsegrisen miss J

Rose Garden buffé å en flaska vitt å massa massa skratt

ni som inte var med missa nått kan jag lova HAHA !!

Efter det blev det en sväng för biljard spelning å vi hade lika roligt där !! 

 ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥

TACK TACK TACK underbara töser !!!

Det gör vi om snart igen :P

Miss J hoppas du hade en superduper bra fördelsedag !!


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Jag hade en superbra födelsedag.. Thanks!!! =)

2008-10-10 @ 18:26:35
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0