NU

har jag varit på stan å köpt julisar till mina underbara flickor =)

Som jag tror att jag nämt tidigare så vill jag ju ge nått som för mig är personligt

å har en tanke bakom det å så 

Ja Js julis är så personlig den kan bli å hoppas att E å A har förstående med det !!

Es julis är kanske inte så personlig men mer en tanken bakom 

As julis var riktig knepig MEN jag har en jättebra förklaring när den öppnas :P 

Vi sa 100 kr å det är svårt att hitta nått för den summan

å så som för mig en tanke bakom eller personligt, det är inte lätt !!

MEN jag hittade å hoppas VERKLIGEN att ni blir GLADA 

 


lämna ett avtryck
Postat av: johanna

jadå...dte blir vi nog...jag skall försöka hitta nått imorgon.. min hjärna står verkligen rent still gällande det.. :(

2008-11-28 @ 20:19:19
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0