lörda men känns som sönda

Ja det är lörda men det känns som en sönda...

Antagligen för att vädret är som det är å att jag ska jobba imorn !!

 

Hur har lördan varit då ?! 

Jo jag har varit en sväng på stan å hittat världens bästa julklapp till miss J

å eftersom jag inte vet vad miss E önskar sig eller tycker om

mer än drakar så måste jag ju fråga henne...

MISS E vad önskar du dig ??! 

Annars har jag bara tagit det lugnt smurfat å kollat på TV 

Mixtrat med min blogg å dess design IGEN...

Får väl se hur länge det varar...


lämna ett avtryck
Postat av: Emelie

vet inte alls vad jag önskar mig=) nu har jag köpt klappar.. kanske inte de personligaste för just er men för mig tihi=) ville ju köpa nåt personligt till dig o johanna men sen eftersom annika ska me o känner inte henne så kändes de lite dumt..

2008-11-27 @ 12:58:10
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0