Fyll i resten...själv =)

Hittade denna hos miss J :P 
1. Jag har insett att min senaste kyss...var allt förlängesen
2. Jag lyssnar på...TVns ljud just nu
3. Jag pratar för...ofta
4. Jag tycker om...mitt nya badrum
5. Igår var jag...på väg in på söderbergs ur men ångra mig 
6. Min första riktiga kyss...var med  mr T
7. Jag avskyr när folk...pratar en massa bakryggen säg det till en ist. 
8. Kärleken är det...svåraste  just nu
9. Jag gillar att...umgås med  vännerna  JEM =)
10. Jag kommer alltid att...ha S i mitt hjärta
11. Jag är hemligt förälskad i...hrm, ja vem ?!
12. Sist jag grät var...igår
13. När jag är glad...kan jag tralla för mig själv 
14. När jag vaknar på morgonen...går jag upp
15. Innan jag går och lägger mig...tar medicin å borstar tänderna
16. Just nu tänker jag på...mycket 
18. Idag har jag...tvättetid mellan 7 - 12
19. I natt ska jag...försöka sova
20. I morgon...börjar jag jobbet 14.30 
21. Jag vill...allt för mycket


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

JEM inte PEM :P

2008-11-09 @ 10:21:04
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0