en lista till...

Hittade ett till hos Sara tänkte kan likabra göra det med å se om det blir några roliga svar...

Måste fördriva tiden med nånting...



Hur svarar du i hemtelefonen ? oftast madeleine
Hur svarar du i mobiltelefonen ? Beror på vem som ringer
Hur mycket pengar har du på dig ? inga har bara tshirt på mig å jag har inga fickor i trosan
Vem krama du senast och när ? S å det var i lördas
Antal timmar sömn inatt ? inga
Sov du ensam ? sov ju inte alls
Vem vet mest om dig ? Pernille å tätt efter Johanna
Vem vet du mest om ? Pernille å kanske Johanna med ?!
Vad ser du fram emot ? Sthlm i helgen
Vad vill du ha just nu ? S armar omkring mig 
Vad längtar du mest efter ?  Ett bra liv ?!
Vem längtar du mest efter ? S såklart fast att jag borde låta bli...
Vem stör du dig på ? ett par tjejer - SUCK !!
Vilken buss åker du oftast ? tar tåget ist å då mot krstd oftast
Anser du dig själv snygg ? NEJ !!
Har du varit kär ? mmm
Är du kär nu ? ja jag är ju det - suck !!
Är du en bra partner ? tydligen inte...
Har någon varit otrogen mot dig ? det beror på om bilder på ex utan tröja räknas 
Har någon varit otrogen mot någon , med dig ?  Vet inte 
Har du varit otrogen ? Det beror på vem man frågar - mina vänner vet vad jag pratar om å de säger NEJ !!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?  inge dera
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ? ja, det gör jag 
Vad åt du senast ? hamburgare som jag tillagat själv
Är du polare med grannarna ? Ja tantan brevid mig brukar jag prata med 
Vilken tid gick du upp imorse ?  har inte lagt mig än eller har inte gått upp än beror ju på hur man ser det
Vad gjorde du kl 2 inatt ? cyklade
Vad är det första du gör på morgonen ? reser mig från sängen
Vad ska du göra efter det här ?ja du smurfa vidare eller kolla på tv eller kanske rent av cykla en sväng


lämna ett avtryck
Postat av: j

älskar att läsa listor :)

2008-06-25 @ 14:03:51
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja nej det hade kanske blivit för mycket =)

2008-06-25 @ 19:36:41
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: snult

hehe kul du hittar lite listor på min sida, sno på du bara=)

2008-06-26 @ 17:51:58
URL: http://snult.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0