Trött...

Började dagen med migrän - så jätte skönt ju...orkade inte ens gå ur sängen så mina arbetskamrater fick vars ett sms där det stod att jag inte kom idag. Har fortfarande värk men det är inte så illa att jag inte kan jobba imorn...Är bara så himla trött, riktigt j-la trött vill bara försvinna bort, långt långt bort så ingen kunde höra eller se eller ens veta var jag var...men jag får inte å det gör mig besviken för inte ens då lyssnar jag på mig själv utan på alla andra. Är TRÖTT på att lyssna på alla andra, kan jag få lyssna på mig själv för en gångs skull eller det är för mycket begärt ?! Önskar att det fanns en persom som kunde förstå men det är det inte å det gör mig så arg men kan inte göra nått åt det - GRR !! Orkar jag mer eller ska jag bara lägga allt åt sidan ska jag ta semester från det å fortsätta längre fram eller ska jag bara stoppa ner allt i en stor kista ?! AHH...jag fixar inte det jag blir mer tokig än vad jag redan är pga allting - SUCK !! Jag önskar att man bara kunde lämna precis allting å bara rymma men så lätt är det ju inte tyvärr. Vem lyssnar å vem bryr sig å vem vet när man inte är där längre ?!  Har så mycket i huvudet att jag blir trött på mig själv å då är det riktigt illa eller det är bara jag som som tycker det ??! Hur mycket sov jag i natt då ?! Ja som vanligt ingenting alls fast det var iofs ett tag sen jag inte sov alls har ju varit nån timma nu ett tag å det är ju alltid något...Helt ärligt skulle jag kunna tänka mig att bara sova bort resten av året men det går inte har ju ett jobb å sköta å förstå mig inte fel jag trivs på mitt arbete å har helt underbart goa arbetskamrater som jag hopppas att man kan umgås utanför jobbet oxå nån gång. Men jag är så j-la trött att jag snart antagligen bara trillar ihop. Jag jobbar utan sömn å jag håller igång å det känns som att snart fixar jag inte det heller å det är ju inte bra att det är så här heller...AHH så här öppen har jag inte varit för nån utomstående å då har jag inte ens öppnat mig så att nån förstår - helt sjukt ju...att inte vänner å andra som läser detta kommer att fråga, ni får gärna fråga men hoppas inte på att få svar på allt. Orka bry sig egentiligen - eller inte !! För ärligt det gör inte jag själv nämligen...

 

DAGENS LÅT ---->  I`ll remember you med Sophie Zelmani


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Jag vet ju allt redan.... så jag kommer inte fråga..... i helgen skall vi ju rymma! =)

2008-06-24 @ 20:48:52
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0