lite tidsfördriv...

Lite frågor att fördriva tiden med hittade dem hos en annan bloggare

- www.snultan.blogg.se

TACK så mycket !!


 

1. Hur gammal är du om fem år ?

SVAR : 30 år  - tant då alltså - haha

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?

SVAR : Med mina goa arbetskamrater Sara å Katarina

 3. Hur lång är du ?

SVAR : 169 cm -  enligt passet

 4. Vilken är den senaste filmen du sett ?

SVAR : Det var faktiskt 40 dagar å 40 nätter, igårkväll - haha 

 5. Vem ringde du senast ?

SVAR : Min underbara vän Pernille

 6. Vem ringde dig senast ?

SVAR : Svenne

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick ?

SVAR : Det räcker när du lämnar löne lappen Mvh Annsofi

 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms ?

SVAR : Smsa gillar jag bäst men ibland är alltid luren bättre

 9. Är dina föräldrar gifta eller skilda ?

SVAR : Gifta sen 27 år tillbaka 

 10. När såg du senast din mamma ? 

SVAR : mars månad kanske...vet inte säkert 

11. Vilken ögonfärg har du ?

SVAR : Brun - Gröna - å grönare blir dem =)

 12. När vaknade du i dag ?

SVAR : 6.21

 13. Vilken är din favoritjulsång ? 

SVAR : Last christmas - den är ju en klassiker
14. Vilken är din favoritplats ?

SVAR : har ingen speciell men i S famn är ju inte illa :P

15. Vilken plats föredrar du minst ? 

SVAR : allmäna toaletter - pi katten 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år ?
SVAR : Förhoppningsvis i Thailand eftersom jag vill flytta dit å bosätta mig där !!

17. Vad skrämde dig om natten som barn ?

SVAR : Kommer inte ihåg - tyvärr

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast ?

SVAR : ja det måste varit nu i midsommar men ärligt kommer jag inte ihåg för vad ...

19. Hur stor är din säng ?

SVAR : 90 säng tror jag allt det är å ibland en 180 :P

20. Har du stationär eller bärbar dator ?

SVAR : Bärbar - inköpt igår så sprillans ny dessutom  - HAHA !!

21. Sover du med eller utan kläder på dig ?

SVAR : det är ju olika det där...

22. Hur många kuddar har du i sängen ?

SVAR : 5 kuddar å 2 små prydnadskuddar typ

23. Hur många landskap har du bott i ?

SVAR : Ett - å det har varit skåne hela tiden =) 

24. Vilka städer har du bott i ?

SVAR : räknas byar ?! isf har jag bott i 4 st å det är Arkelstorp, Sibbhult, Broby å så nu Hässleholm (som är halvt stad)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota ?

SVAR : stövlar, stövletter, skor å sandaler men strumpor innomhus

26. Är du social ?

SVAR : Ja det är jag kanske - måste ju vara det inom mitt jobb....

27. Vilken är din favoritglass ?

SVAR : kaktus/citron sorbet gillar jag 

28. Vilken är din favoritefterrätt ?

SVAR : Annas kladdkaka gillar jag - tack för go kladdis anna =) annars gillar jag jordgubbspaj - min egen då alltså hihi

29. Tycker du om kinamat ?

SVAR : ja , asiatiskt överhuvudtaget !!

30. Tycker du om kaffe ?

SVAR :  Nej !!

 

31. Vad dricker du till frukost ?

SVAR : Ingenting !!
32. Sover du på någon särskild sida ?

SVAR : olika

33. Kan du spela poker ?

SVAR : ja, självklart

34. Tycker du om att mysa/kela ?

SVAR : Ja med S såklart !!

35. Är du en beroendemänniska ?

SVAR : kanske på vissa saker

36. Känner du någon med samma födelsedag som din ?

SVAR : Nepp känner inte honom men annars är det Robert De Niro 

37. Vill du ha barn ?

SVAR : har en bonusdotter 

38. Kan du några andra språk än svenska ?

SVAR : engelska å lite skoltyska å danska 

39. Har du någonsin åkt ambulans ?

SVAR : Ja när brossan blev misshandlad.

40. Föredrar du havet eller en bassäng ?

SVAR : västkusten 

41. Vad spenderar du helst pengar på ?

SVAR : mycket

42. Äger du dyrbara smycken ?

SVAR : jess

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv ?

SVAR : vänner, cold case 

44. Kan du rulla med tungan ?

SVAR :  beror på hur man menar med rullar...

45. Vem är den roligaste människan du känner ?

SVAR : miss J

46. Sover du med gosedjur ?

SVAR :  ja en gris från S - vad tror du ?!

47. Vad har du för ringsignal ?

SVAR : ja det beror ju på vem som ringer mig...

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten ?

SVAR : nej det har jag inte

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött ?

SVAR :  en burk maltesers 

50. Flirtar du mycket ?

SVAR : nepp inte ett dugg - behöver inte !!


51. Kan du byta olja på bilen ?

SVAR : nej men fyllt på iafall

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång ?

SVAR : Nepp !!

53. Vilken var den senaste boken du läste ?

SVAR : Linda av GW Persson

54. Läser du dagstidningen ?

SVAR : jepp, kvällsposten å norra skåne

55. Prenumererar du på någon månadstidning ?

SVAR : Nepp 

56. Dansar du i bilen ?

SVAR : nä, har ingen bil !!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast ?

SVAR : rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper ?

SVAR : tvätttiden 

59. När var du i kyrkan senast ?

SVAR :30 april 2007 på barndop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet ?

SVAR : så bra minne har jag inte

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält ?

SVAR :  en vecka typ

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig ?

SVAR : S igår får jag ju säga då ju =) 



lämna ett avtryck
Postat av: angelica

så lite så :D sånt där e skoj!

2008-06-23 @ 19:38:31
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är duktig.... =)

2008-06-23 @ 19:57:08
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0