minnet...

Trött som bara den men skulle jag somna inatt nää inte ett dugg - grr blir så arg på mig själv

men jag klarade att jobba idag å skönt var ju det =) 

 

Mitt minne är ju inte som alla andras utan ännu sämre...ska tvätta imorn kl 7.00 men börjar 6.30

å så sa jag till mig själv att komma ihåg att köpa tvättmedel - tror ni att jag kommer ihåg NÄÄ !! grr 

utan jag kommer på det 5 i 9 å affären stänger 9 - jättebra juu - suck !!

Tur man är lite bundis med tanterna i trappan så jag ringde på å fråga grannen till vänster

om hon hade nått tvättmedel å sälja mig å det hade hon - TACK så go du är !!

 

Har jag gjort ikväll då ?!  Pratat i luren med både P & J å en så där nårra minuter med S

å nu smurfar jag lite å kollar på kanal 9 lite si så där...

 

Kramar till miss J - snart är det dags för avgång *ler*


lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Jag hitta dig med hehe... godis palnet... godis flyget... sak samma hahahaha

2008-06-26 @ 17:19:03
Postat av: Johanna

ja om 24 timmar sitter vi på x2000 =)

2008-06-26 @ 18:11:16
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0