hemma igen

Då var man hemma igen efter en tre dagars semester i sthlm med kanon väder får jag säga...

Kännt mig som en japansk turist med kamera i högsta hugg - haha !!

efter allt gående gator upp å ner som var helt på andra hållet än vart hotellet låg så tog vi en taxi å hamna rätt :) 

 

Lite bilder från hotellet : 

J å jag  efter 5 min. såg det ut så här 

Skansen : 

 järven var bortahittade inte järven så det blev vattenfallet istället 

 me å miss j Ja som ni ser så har jag varit på allsång

dessutom på scen men ingen anders lundin syntes till...

 

solar magen    

Timon solar å lemurerna kramades i grupp - mysigt :)

 

Hamnade på vasa museet oxå - nästa gång blir det naturhistoriska...

 

 

Olof Palmes minnessten på sveavägen å hans mördares flyktväg

  Det är historia det !!

 

 

Flygbussen till arland å min fina biljett - kolla namnet haha !!

J kunde inte stava mitt namn så jag fick heta madde kullberg - haha !! 

j å m    

 

Så det var lite uppdatering om helgen nu ska jag ta mig ett väl förtjänat bad efter många steg i storstan...


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

tack för en super trevligt helg.... har sådan träningsverk. :) m,en det är det värt

2008-06-30 @ 09:09:40
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sojung

vad trevligt med en stockholmsresa:D ska jag också göra om ca en månad

2008-06-30 @ 11:08:01
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: snult

de ser ut som ni hade de bra, vad skoj:) hehe

2008-06-30 @ 15:57:48
URL: http://snult.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0