Ett äventyr...

Jaha då har A fått sitt körkort - GRATTIS gumman !!
Idag vågade jag mig på att åka runt med henne å hon är väldigt duktig
men för mig är hon fortfarande liten ju inte en 18 åring på vilovägar !!

Freda den 13 å än så länge peppar peppar ta i trä så har det inte hänt nått ÄN !!
men som sagt peppar peppar ta i trä

Imorn bär det av på äventyr jag å A ska kanske köra till bl.a forsakar å ravlunda
men det beror mkt på vädret oxå !!

På sönda ska jag hem till maria å gustav - TREVLIGT !!


vi hörs ha d









lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

VAA!!! ingen kram till miss J.. FYYYYYYY!

2008-06-15 @ 20:05:33
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0