ajdå...

Hittade en lista på min arbetskamrats blogg

å tänkte att jag måste ju se var jag hamnar 

 

 

JAG HAR EN:
[X] Mamma
[X] Pappa
[ ] Styvmamma 
[ ] Styvpappa 
[ ] Styvsyskon
[X] Bror
[X] Syster 
[X] Brorson 
[X] Systerdotter
[X] Mobiltelefon
[X] eget badrum
[X] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] Hot tub
[ ] gästrum
[X] Dator
[X] TV
TOTAL: 11

[ ] en säng lite större än normalt
[X] Mer än 4 par skor
[X] Solglasögon
[X] Klocka 
[X] mp3spelare/iPod
[ ] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar 
[ ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/ Advance 
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds
TOTAL:  4


[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg,
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord 
[ ]pingisbord
[ ] Fooseball 
TOTAL: 0

[ ] Nattduksbord
[X] Stereo på rummet
[X] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL:  2


[X] Jobb/sommar jobb 
[X] Shoppar minst en gång i veckan - 
[X] har dyr parfym/cologne
[X] AIM/MSN
[X] Kamera/video kamera
[X] Telefon
TOTAL:  6 (FULL POTT)


[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr 
[ ] Piano/Keyboard
[ ] något annat instrument
[X] varit på en kryssning
[X] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[X] dyra smycken 
[X] träffat en kändis
TOTAL:  4


[X] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] har 1000 spänn på dig just nu - 
[X] kreditkort, debetkort eller bankkort
[X] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii - 
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien 
[ ] Varit i Australien
[X] Varit i Afrika
[ ] Varit i Syd
amerika
TOTAL:  
4

[X] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Jag har en bil
TOTAL: 1


[ ] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[ ] suttit i en limo
[X] suttit i en helikopter
[ ] äger en videokamera
[X] egen laptop 
[X] egen dator  
TOTAL: 3


TOTAL SUMMA:  35
1-23 = Ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat 
41+ = överklassens snobb

 

AJDÅ jag är en bortskämd brat - det var ju inge vidare bra !! *rodnar*
Det kunde ju blivit mer oxå om jag vågar erkänna...har haft biljardbord nämligen, xbox å nintendo oxå.


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0