Tjugo frågor eller vad ?!

Jag kände mig utmanad när jag hittade denna hos Johanna

så varsågod trevlig läsning !! 

 

Vem är din bäste vän ?
Johanna å Pernille 
Vem älskar du ?
Mina vänner 
Vem hade du senast sex med ?
Med S
Vem vill du bli full med ?
Johanna å coca cola - haha
Vem är den bästa artisten ?
KENT å Melissa Horn
Vem pratade du senast i telefon med ?
Pernille 
Vem har du en liten crush i ?
Ja vem tror duu ?!
Vem är snyggast i världen ?
Johanna, helt klart !!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det ?
Till dem bästa vännerna, såklart 
Vem är snällast i världen ?
Måste vara jag, för jag tänker på alla andra före mig själv
Vem är din bästa kompis ?
Pernille å Johanna - går inte att välja !!
Vem vill du prata med ?
Vet inte...
Vem sov du med senast ?
Hrm...det var med Johanna juu - haha
Vem såg du full senast ?
Vet inte  Johanna när jag var full på coca cola kanske !!
Vem vet allt om dig ?
Pernille å Johanna - båda vet lika mycket
Vem kysste du senast ?
S
Vem kramade du senast ?
Pernille
Vem kan berätta allt för dig ?
Vännerna 
Vem kan du berätta allt för ?
Miss J å tant P
Vem hatar du ?
Ja jag har blivit vuxen så jag går vidare...


lämna ett avtryck
Postat av: snult

Tack gumman=) Klart vi ses igen ändå om ja nu skulle få jobbet, du har ju mitt nr bara slå en pling om du skulle känna för en fika eller en promenad i stan, inte så hemskt långt emellan oss;):P Hehe Ses nästa vecka Kramar

2008-07-25 @ 11:46:40
URL: http://snult.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag glömmer nästan att jag har denna hehe... men gå in på bilddagboken så kan du se bilderna där :D

coolemmiz heter jag där ifall du glömt de hehe

kramar

2008-07-25 @ 18:20:03
Postat av: Annika

Tack Madde! vad snäll du är =) Hade ni trevligt på Ge-kås/ Liseberg? Ingen åksjuka? =) Kram!

2008-07-29 @ 22:12:23
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0