suck...

 

Allt är mörkt å jag vill sova bort allt...


lämna ett avtryck
Postat av: josephine

jaa-a, säg det! Hur hemskt det än känns och hur mycket jag än gråter så blir det inte bättre..men samtidigt så tänker jag att jag inte borde spilla bort alla tårar på en man som inte uppskattade mig tillräckligt och valde bort mig..det är hans miss, inte min. Då måste det finnas nån där ute som kan ge mig det jag behöver..men kämpa på, det finns en mening med allt, det tror jag hårt och beständigt. Det är ju så att det som inte tar kål på dig så gör dig starkare..vi kämpar vidare! Det är inte lätt efter att ha haft min sambo brevid mig i 6 år som stöd, men tammefan jag skall nog klara av det! KRAMA!

2008-07-04 @ 20:49:35
URL: http://mumintroll84.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0