En lista till samlingen - haha

Listor

snabb fakta...
1. pierca näsan eller tungan ?  Tungan isånnafall
2. vara seriös eller rolig ? Seriöst rolig - haha !!
3. dricka röd eller grön mjölk ? inge dera
4. brinna upp eller drunkna ? somna ist
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? måste jag ?!

svara ärligt ...
1. tycker du om någon ? Jess 
2. sol eller måne ? sol
3. vinter eller höst ? måste jag välja av dem två får det bli hösten
4. vänster eller höger ? rakt fram :P
5. soligt eller regn ? soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? choklad

om dig...

1. hur mycket är klockan just nu ? 1.39
2. vart vill du bo ?  Thailand
3. hur många barn vill du ha ? inga
4. vill du gifta dig ? nää
5. rullar du spagettin eller skär ? äter den 
6. har du ätit sushi ? Jess det har jag sidu
7. favoritglass ? hallon sorbet
8. hur många olika flingor har du i skåpet ? två men äter  inge av det
9. humör ? just nu ?! fundersam

har du de senaste 24 timmarna...
1. pussat någon ? nepp
2. sjungit ? ja
3. blivit kramad ? jess
4. känt dig fånig ? beror på...
5. saknat någon ? jaaa
6. dansat galet ? nää
7. klippt håret ? nej
8. gråtit ? ja, faktiskt
9. ljugit ? nej
10. blivit kysst ? nepp

grejer...
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? nä inte vad jag minns iaf
2. har du hund ? nej
3. tycker du att du är attraktiv ? ja jätte...eller inte nä
4. sover du helst själv eller med någon ? med någon såklart
5. tror du på spöken ? jess klart jag gör...


favoritcafé: bjärnors men madrix är oxå mys
favorittidning:  kvällsposten
favoritplagg i garderoben just nu: min STOCK LM klänning - helt klart 
längd: 168 cm
byter gärna garderob med: Charlotte Perelli
vanligaste färgen på mina kläder: grå, rosa, blå, svart
byxa eller kjol: beror på vädret
sminktips till allmänheten:  Mary Kay är trevliga produkter 
senast utlästa bok: Linda - av Leif GW Persson
mitt rum kan beskrivas som: nja bor ju själv i lgh men den kan beskrivas som liten
mig själv med tre ord: grubblare, för snäll å omtänksam
jag ville bli när jag var liten: större - haha !!
höger- eller vänsterhänt:  vänsterhänt
är det nåt du absolut inte äter:  Lever i alla dess former
kläder just nu: t-shirt
vad sa du senast: hejdå 
fisk eller badkruka: beror på värmen  i vattnet
hur många kuddar sover du med: fem stycken
spelar du nåt instrument: inte nu längre
morgon/nattmänniska: beror nog på
sparare eller slösare: ekonomisk
bästa film: Inte utan min dotter 
har du några homosexuella vänner:  Ja
tror du på mirakel:  ibland

tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jess
hur många barn vill du ha när du blir stor:  inga
bio eller promenad: en promenad till bion kanske
är du kittlig:  ja på nått ställe är jag nog det ja
snarkar du ?  nepp
stjärntecken ?  Lejon 
äckligaste insekten:  spindlar 
största svaghet:  det måste vara S
det här är jag bra på:  prata på en massa så ingen förstår 
bästa bok ? Inte utan min dotter 
vad händer efter skolan: har semester från jobbet - SKÖNT !! 
chips, morötter eller godis ?  choklad - mums
pizza eller hamburgare ? falafel
stökigt eller välstädat ? välstädat med lite damm i hörnen 
gillar du att sjunga ? absolut !!


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0