Beck...

Har precis kollat BECK - Den svaga länken....
jag gillade den filmen oxå :)
Min kära lillebror är så snäll så han fixar ALLA Beck filmerna till mig -
han är en ängel :)
TACK lillebror K !!

Hur har dagen varit på jobbet ?!
Kaos å lite skoj eller mkt skoj å lite kaos
det har varit en väldigt händelserik dag iaf.
 
Jag är ju då personlig assistent till en kille på ett fritids
å denna killen blev väl lite hungrig vid halv fyra tiden så han bet mig i handen
- GRR !!
ont gjorde det å arg blev jag å han bara skrattade
- det var ju bara att skriva i boken till hans mamma
så imorn får jag väl se hur dagen kommer att bli det händer ju alltid nått nytt med denna gosse
!!
Korvgrillning ska vi ha iallfall till mellis så vi får väl se hur det går
håll tummarna för
mig !!

TJOFF

KRAM till miss J !!







lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0