ahh...

 


REGN, REGN, REGN !!!
å så blåser det så man blir tokig !!!

Lörda men det känns som sönda å jag håller på att få en visdomstand -
AJ AJ AJ !!! 
Men men jag överlever det med som allt annat antagligen :)
Fick reda på igår av pappa att min kusin fyller 40 i maj , herre gud -
jag har en kusin på 4o år :S
Det är ju så att jag har inte sett min farbror å hans familj på flera år
så jag har ju inte haft koll på hur gamla dem är å så
MEN nu vet jag - herre du milde jee !!!

Nää får väl fixa lite här hemma
!!!

TJOFF
!!

KRAMAR till miss J






lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Tack för kramen

2008-01-27 @ 20:06:39
URL: http://misseverything.blogg.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0