våren var är du ?!

Trodde våren var på väg i måndas men så var inte fallet - hrm tråkigt !! 
Men men jag överlever väl det med :) som allt annat jag överlever !!
Var på bio med fritidsbarnen idag - Alvin och gänget var filmen
å jag skrattade hjärtligt åt dem små ekorrarna,
helt klart värd att se om å om igen....



Annars har jag bara tatt det lugnt, kollat TV å smurfat :)

"Tankarna far hit å dit varje dag
jag känner mig svag
Tankarna säger si tankarna säger så
varför ska jag så här må ?!"

DAGENS LÅT ---> TAKIDA - CURLY SUE -

lämna ett avtryck
Postat av: Annika

Hellu Madde! Allt bra =) shoppingsugen? ska bli skoj å se vad för fina vårgrejjor Gekås fått in =) eller vad säger du? kram!!

2008-02-23 @ 14:15:55
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0