inte på humör....

Blev lovad ett jobb till på 15 timmar i veckan ett tillsvidare tjänst....
hrm så var ju inte fallet - blev lätt irreterad !!
För mig är en tillsvidare tjänst som det låter
men när jag kom till stället idag så skulle jag bara vara där när deras
barn med särskilda behov  var på plats å det var tydligen inte varje dag
å för mig är det mer som timmar å inte en tillsvidare tjänst.....hrm !!
Så jag pratade med min chef på det jobb jag har nu å sa att 
jag var intresserad av nått på akutdagiset som ska öppna 
så jag får väl se vad det leder till, han skulle ha mig i tankarna iaf 
när han strukturera upp tjänseterna :) 


Annars har dagen varit lika förkyld som gårdagen
men men det är väl på bättringsväg hoppas jag !!

ska ha F hos mig en stund på freda - mys !!
Tänkte jag skulle till polisen med å skaffa nytt leg....
blir ju inte bra på kort så jag bävar för det - suck - men men ett måste !!
KALAS på lörda - trevligt !!

Nu ska jag kolla klart medium

TJOFF

KRAMAR till miss J




lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Faaan sånt suger....bläää på dom

kram till dig med....!! :)

2008-02-08 @ 20:23:15
URL: http://misseverything.blogg.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0