regnigt värre

Hösten är nog här, det verkar så iaf å det är inge roligt alls =( 

Lillebror är på besök - skoj !! Skulle ner till OKQ8 å köpa lite coca cola å så blev det en påse ostbågar med

å lillebror trodde vi skulle gå bort till hemmakväll å så blev det dialogen som följer

- vart ska vi ? frågar K

- ner till macken !! säger jag 

- jaha jag trodde vi skulle bort till, ja vad heter det, gokväll...

- HAHA HAHA nää men du är för go lillebror 

så nu har vi döpt om hemmakväll till gokväll istället =) 

 

Har precis kollat in Simpson the movie - haha jag skrattar alltid åt homer haha !!

Snart scrubs på TV - ett roligt program haha JD han är ju bara så goo...

 

Vad händer resten av veckan då ?! 

I morn - bara ta det lugnt för eftersom jag är lite kass så är det nog bäst

Freda - LUND med miss J - KUL !!

Lörda - Till miss J - SKOJ !!

Sönda - Jobba med mr J

 

Nää TVn kallar...tjofräs

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: sara

hehe ja visst har jag:D jo det e bara fint här, med dig med? kram

2008-08-29 @ 13:19:40
URL: http://snult.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0