amen...

Har jag satt in bilderna från lördans konsert ?! NÄÄ

Har jag haft tid till det ?! NÄÄ

Har jag haft annat att tänka på ?! JESS 

 

 

JAG LOVAR DET KOMMER !! 

 

 

 

 

Annars då vad har hänt de senaste dagarna,

sen jag skrev natten mellan sönda å månda...

HAHA kom på att det är ju bara två dagar HAHA 

IGÅR - en promenad på stan men annelie å sen fika jag med mettan -

TREVLIGT TREVLIGT !!

Det blev både bakad potatis med skagen å

sen en liten fika med te på bjärnors - GOTT !!

IDAG - en promenad med annelie på stan sen fika med sofie - TREVLIGT !!

 

Pratat med S, Sofie, P miss J å min kusin nenne idag

antingen på telefon eller msn =)

Full fart i luren haha

 

nää det får räcka idag !! TJO 

 

JOOOOO föresten det blir Jason Mraz den 26 september 2008

Olympen - TREVLIGT !!


lämna ett avtryck
Postat av: snult

ja de var de verkligen! hade de underbart.

2008-08-19 @ 21:48:26
URL: http://snult.blogg.se/
Postat av: Johanna

amen säger man i kyrkan!!! =)

2008-08-21 @ 19:26:38
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0