en utmaning av min goda vän Petra !!

Petra tack för utmaningen :P

 

Kopiera texten och gör din egen anteckning/Note. Byt ut svaren till dina egna !


1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Tagga ett par personer


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen ?

Nu kommer frågan igen :)


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis ?

God morn älskling !.....


3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss ?

Vi ska inte till Malmö....


4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende ?

Hej hej.


5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon ?

Klart jag vill !


6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom ?

Hehe glömde ställa ngn klocka i morse


7. Vad vill du höra mest av allt ?

Nu startar vårt 20års jubileum på Vero Moda!


8. Vad kommer bli dina sista ord i livet ?

Hej älskling !


9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom ?

Tack tack !

jag utmanar :

Louise

Emelie

Pelle


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

hihi, sådär. då är har jag gjort den! :D

allt är fint med mej, med dig sötnos?

2009-09-25 @ 12:21:27
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: pelle

HHAHA, jag får se om jag kan klämma in den här utmaningen. Gillade svaret på sista ;D

2009-09-25 @ 16:10:21
URL: http://pellespersonliga.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0