spel i åhus

Det blev Åhus igår trevligt trevligt !!

Käkade tacos å kollade lite TV

sen kom DM å så blev det spelkväll till kl 02.00 :S

TACK för en trevlig spelkväll å jag vann två gånger :D

Sen vid halv tre - tre tiden somnade man gott 

drömde inga vidare skojiga drömmar men när jag väl vaknat

från dem tråkiga drömmarna kom den vanliga drömmen om någon :S

Me Like......

Nu har jag fått mig en anonym kommentar igen :S

VEM är det ??! 

Jag har godkänt den oxå men skulle gärna vilja veta vem det är.....

 

Idag har jag tatt det lugna med PC

å gått liten runda innan jag åkte mot mitt trygga hem

mesat med S å E :D

alltid lika trevligt 

Skulle vilja ha ett mess av någon om något :P

 

Nu ska jag slappa framför TVn å kolla lite scrubs 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

De va sååå lite så vännen min!

Massa kramar



sjukt jag skickade sms till dig samtidigt som du skrev kommentar till mif

2009-05-22 @ 18:58:33
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0