en trevlig freda :)

Då ska jag snart bege mig till Malmö å gå på museum - SKOJ !! :S

Umgicks med världens bästa P igår på banken å så var D M L med

å sen kom ett annat M oxå :S HRM....

hamnade på hässlebaren inna hemfärd

Hade himskans trevligt !!

TACK TACK TACK !!!

En sån där impulsgrej som bara jag å P kan göra HAHA !!

 

Somnade rätt fort efter att jag fått Ps mess

om att P var inlåst i sitt hem å var i säkert förvar :)

å så drömde jag igen om någon :D

Me Like ja någon har jag haft i mina drömmar sen ett 

tag nu å det är fjärilar i min mage :S

Konstigt att denna person kan göra så man får fjärilar :P

Men men Me Like anyway :D

 

Nu ska jag göra vid mig för dagens bravader

å sen ikväll blir det eurovision förmodar jag

eller kanske ska bojkotta det ?!

Nää måste se hur det går med Norges charmtroll :P

Å sen har vi Danmarks bidrag å Islands

måste se hur det går med dem :)

 

Ha det bra alla goa bloggare 

See Ya 

 

Föresten jag brukar inte godkänna anonyma kommentarer

MEN denna gången gjorde jag det - VARFÖR ?!

vet inte...

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: pelle

men vem är det du drömt om nu då, du kan ju inte lämna oss som frågetecken ;D

2009-05-16 @ 19:25:39
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Kattis

Härligt att höra att du har fjärilar i magen! :) Önskar jag hade det jag med, men det kommer nog så småningom =)

Kram på dig

2009-05-17 @ 15:31:42
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0