2 maj

skulle till malmö men hamnade i lund 

å inte var som helst utan på sjukhuset å där 

var jag minsann från kl tre på eftermiddan

till kl tio på kvällen 

ett ont krampade slutade lyckligt ändå :)

å alla mess man fått medans man var där

skulle man svara på

väl hemma efter en resa med tåget

så var man trött å vill bara sova

då får jag ett mess till

å kommer på mig själv att jag glömt skriva till henne

om att jag kommit ut därifrån....

 

IDAG är det 3 maj 

Vaknade vid nio tiden första gången väldigt trött

pga att man sovit väldigt oroligt å haft mardrömmar

inte om gårdagen å Lund utan om annat :S

MEN fick lite gulliga mess inatt av någon :)

Mys :P 

Me Like

så jag hade iaf ett liten leende imorse :)

sen somnade jag till igen

å vaknade andra gången vid tio tiden

Nu ska jag snart göra vid mig å ta en  tripp

till Åhus å till underbara P 

TREVLIGT !!

Hon å jag har så skoj ihopa :) 

På schemat står grillning iaf

sen får vi se vad som händer mer :)

 

See Ya alla goa bloggare 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Ha ha ha Ja du... när vi två ses så vet man ALDRIG vad som händer och sker. De e de som e de skumma. ha ha ha

Men ska vi hamna ngnstans idag så låt de inte bli Lund. Hmmmm..... Helsingborg kanske? Ja de lät mer lockande.

Jag vill spela de hmmm va fan hette de nu igen.... s...ngting! Men va fan han kan väl inte vara på "kalas" hela kvällen. Men madde vad hette SPELET?

Splatter? Hmmm NEJ, men hallåt??!!!

Ibland blir jag rädd för mig sj... ha ha ha...

SETTLER!!!!

JApp så vart de! Jajemen!

Bra Petra BRa! ha ha

Fatta att jag e trött idag efter att ha varit på akuten går. aj aj aj .... inget bra.

Kom igen nu! Nu ska vi grilla. Förhoppningsvis om vi kommer så långt. Men jag ska inte till sjukan iaf. Inte vad jag vet. Än!

=)

Kram på dig din toka!

2009-05-03 @ 11:32:25
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja kom igen nu! HA ha

ska jag säga som sitter i linne än bara. Ja ja...

=)



Ja fy de kunde gått illa för oss.

Kram

2009-05-03 @ 11:34:17
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: pelle

men det var alltså inget allvarligt?

2009-05-03 @ 22:41:00
URL: http://pellespersonliga.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0