det retar många MEN

asså låten är ju bara så underbart bra kolla bara in texten !!

 

Snälla snälla - Caroline Af Ugglas


snälla snälla snälla snälla
jag ber dig 
snälla snälla snälla snälla
stanna kvar hos mig
för jag behöver ju dig

ja så snälla snälla snälla snälla
så lyssna snälla snälla snälla
ja jag vet att det är lågt å be 
men jag skiter i det

ja för igår när du gick 
i sista blicken som jag fick 
jag kunde se 
ja jag kunde se 
jag såg du var på väg
till en annnan kvinna
bort från mig

så snälla snälla snälla snälla
jag säger snälla låt mig inte sitta,
nej sitta ensam här 
ja medans du är där
så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå
ja vad har jag gjort för fel som har fått dig å gå
ja för det är väl så ?

för jag hatar ja, att jag vet
ja jag vet, ja jag vet du kommer att ge 
allt du gav ja, allt du gav till mig 
ja allt det där jag fick 
till en annan kvinna

å inte till mig

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: E

Jag erkänner, tycker den är grym! Har nynnat på den hela kvällen. Ok, C är speciell men hon gör sin grej.

2009-03-08 @ 01:02:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0