för vi har tagit

STUDENTEN !! 

JAA så kommer det låta genom hela stan idag :S

det är ett tag sen man själv tog studenten

å man känner sig lite gammal å funderar 

var man verkligen så gapig när man tog studenten ?! 

skrek man verkligen så mkt ?!

Jag kommer ihåg att min mottagning inte var riktigt bra 

många av dem bjudna mådde dåligt

å tackade nej samma dag eller dagen innan 

pga en bilolycka av två nära å kära så min studentfest blev inte

som den borde alla var rätt dystra tyvärr inkl. jag själv :(

 

Jag hoppas att alla studenter får en trevlig student

å slipper regnet som tyvärr hänger i luften

 

Vad händer idag ?!

JOO jag å D ska in till P å hälsa på henne

å hennes trevliga "hem" just nu the sickhouse

Sen vad som händer mer idag vet jag inte.....

 

Nu ska jag fortsätta med min härliga tvätt :P

See Ya


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0