kloning

Kan man klona sig själv ?!

JAG SKULLE VILJA DET !!!

Jag har många vänner å vill så gärna vara alla till lags men det går inte....

ALLTID är det nån som kommer i kläm å jag mår abslout inte bra av det :(

Inte undra på att jag blir stressad å får ont....

VARFÖR är det så här ?! 

Denan helgen har jag umgåtts med LR å jobbat 

Idag ska jag träffa S å likaså imorn för henne har jag inte träffat på länge 

PH har jag inte träffat på flera veckor å skulle gärna vilja träffa henne snart

AW har jag inte heller träffat på länge å det gör ont 

PE har jag inte träffat sen i torsdas

PL har jag inte träffat på månader

E har jag inte umgåtts med på länge vi sågs i stan en liten stund i lördas men inte mkt

Om jag umgås med någon som jag gjorde i helgen så blir dem andra lidande å jag känner mig som världens ruttnaste

 

SKA DET VARA SÅ ?!  

Man ska väl få kunna träffa sina vänner

utan att man måste välja vem å hur länge man ska träffas...

OM det är så att man ska bli sur, arg, besviken f

ör att jag inte träffat nån på en vecka tex eller på några dar 

vad är då PL på mig ??!! för där är det MÅNADER sen vi sågs !!! 

 

 

Ja AW fråga om vi skulle ses i helgen JA om jag inte jobbar svarade jag 

om inget annat kanske så kunde jag byta bort mina dagar 

å AW blev glad men inte tillräckligt tydligen !! :( MEN MEN 

för nu ska vi inte ses

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Börja tänka på dig sj istället vännen! Dom som blir sura e inget att ha. Ta hand om dig & umgås med vem/vilka du vill så mår du bäst! Sluta ha dåligt samvete!

Älskade vännnen!

Finns här

Kramar

2009-07-07 @ 09:13:21
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0