då är snart denna dagen slut

dagarna går så fort :S jisses hinner inte med riktigt

snart är det dags att åka till sthlm :)

skoj får jag allt säga å jag ser verkligen framemot det :)

dagen på jobbet gick bara bra, lite barn å inte stressigt alls - SKÖNT !!

Nu har jag kommit hem från lgh jag vaktar :P 

fick ett mess av lghägaren om att

när jag ändå vattna blommorna å tog in posten

kunde jag väl dammsuga med :S Hrm....

haha kanske skulle tömma lgh ist som vi skoja om haha !!

Ja klart jag kan dammsuga varför inte, jag är ju rätt snäll av mig :P 

 

Nu ska jag kolla TV å ta det lugn imorn har jag öppning 6.30 - JÄSP !!

 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0