bara en dag kvar nu...

sen drar jag å tre goa vänner till sthlm - GÖTT !!

hamnade i krstd igår å träffade LR trevligt

å så hamnade vi senare hos C å där spelades det poker :P 

M vann nog sista omgången iaf tror jag

sen lärde jag känna lite nya människor :)

Härligt med lite nya vänner :D

man kan aldrig få för mkt vänner....eller ?!

hamnade minsann på banken å där satt vi å snacka å hade trevligt :)

LRs paps kröde hem mig TACK så mkt så jag var i säng vid tre tiden typ 

å sen upp å jobba idag vid 9 tiden å det var minsann inga problem

 

Måste packa inför sthlm imorn :S 

See Ya

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Emelie

ha så skoj i Stockholm=)

2009-07-30 @ 23:02:57
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0