....

Kl är 21.45 å jag är rastlös 

samtidkgt som jag vill helst av allt bara gå ut å gå världens runda

så vill jag helst bara sitta inne i värmen å vara varm....

grannen har fest å jag är duktigt trött på snorvalpen nu....

ska man spela så spela för hundan skruva inte ner å upp hela jä-la tiden

det är mer irreterande än att det dunkas i timmar....

Men men det går väl till en viss gräns sen går man väl upp å säger till

om det nu inte kommer underifrån man vet ju inte för ibland verkar det mest

som dem tävlar med varandra om vem som kan spela högst å sämst musik

å så sitter jag i mitten å försöker ha en lugn hemmakväll med TVn

å det funkar inte så bra

MEN MEN som sagt det går till en viss gräns

 

Nää se om jag kan hänga med i handlingen på spiderman nu då...

 

Take care


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0