varför ?!

Jag förstår inte VARFÖR ?! 

Varför kan man inte stå för vad man gjort å tala sanning ?!

Har man ljugit så tala om det ist

å gå vidare å framför allt stå för det om samtalet kommer på tal

 

Vad har jag gjort dig för att du ska behandla mig så illa ?! 

Vad har jag sagt som gör att du inte kan prata med mig ?!

vad jag vet har jag inte gjort nånting

å har jag det så säg det till mig ist 

för att gå bakom ryggen på mig !!

 

FÖRSTÅR INTE VARFÖR !!

 

Allt jag sagt har det stannat hos dig eller det har gått vidare ?! 

Allt jag sagt, vad har du igentligen tänkt ?!

Jag vet ingenting å det sårar mig att du ens kan behandla en så här  !!

 

Var bara tvungen å skriva av mig lite

 

Ska fortsätta min filmkväll med film nr 2 snart 

See ya

 


lämna ett avtryck
Postat av: louise

låter lite som vi har blivit sårade båda två?? :(

Hoppas de inte är något allvarligt gumman!

2009-02-21 @ 18:37:19
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0